Thursday, July 12, 2012

Zahin 1 tahun 9 bulan

Assalamualaikum semua :)

Alhamdulillah harini ada sepupu Nad umur 5 tahun kat rumah ni. Zahin duk mengekor je dia so ada la masa skit nak update blog ni. Hehe.

Syukur sekali lagi, Zahin dah berusia 1 tahun 9 bulan pada 26 Jun yang lalu. Now dah 21.5mths la :P Another 2.5 mths to go to fully bf him insyaAllah.

"Yeayy saya dah 1 tahun 9 bulan harini dan saya masih menyusu dengan Ummi
sebab susu ibu ialah susu terbaik di dunia :)"


Zahin dah besar. Baru Nad perasan. Sejak bf anak adik Nad, baru Nad sedar Zahin dah besar. Dulu Nad tak penah fikir Zahin dah besar. Pada Nad dia kecik lagi. Cepatnya masa berlalu.

Zahin dah pandai cakap sehari sebelum 'adik' dia lahir. Dah pandai buat apa yg disuruh.

Zahin tengah siram pokok bunga kat rumah Nyang (moyang dia)

Zahin & Baby Zikri :)

Ahad lepas Nad dapat jumpa kawan-kawan sejak Form 1. Masing2 dah ada anak :)


Dalam gambar ni, rambut Zahin agak kelakar sebab Nad potong sendiri seminggu sebelum tu haha. Zahin pakai kasut Arsyad (anak bestfren Nad yang paling kanan dlm gambar). Dia takmo bukak. Hehe. Seronok jumpa kawan lama :)

2 comments:

  1. assalamualaikum.
    hai kak nad! :)
    ingat Lynn lagi tak?hihih.
    lamaaaaa sangat tak jenguk blog akak.huhu.
    dari zahin baby,and nowww he almost 2 yrs. wowwww. cepatnyaa dah besar.hihi.
    xoxo to zahin. :)

    ReplyDelete
  2. cepat kan masa berlalu..kita ikut cerita nad since preggy to zahin..then deliver sama2..and now both rafique n zahin are almost 2!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails