Saturday, September 17, 2011

Berat Terbaru Ummi dan Zahin

Sebelum pregnant, berat saya 50kg. Tinggi 156cm je hehe. Right before deliver Zahin, berat 66kg. Naik 16kg. Hihi.

Zahin masa lahir berat 3kg. Now Zahin 11.5mo berat 10kg, aktif dan xmkn. Hanya minum susu ibu je. Berat saya pulak 45kg (semakin lama semakin menurun).

Dah kurus kering sekarang, sbb menyusukan Zahin dan penat jaga budak aktif ni. Nasib baik isi kat pipi tak turun se drastik kat badan :p

Walaubagaimana pun tetap syukur Alhamdulillah :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

11 comments:

  1. kite plk berat 39kg..kira bmi jatuh dlm kategori kurang berat badan..huhuhuhuh

    ReplyDelete
  2. Alahai kurusnya kamu Aziyana. Mkn byk pn xnaik kn?

    ReplyDelete
  3. Ala kak..bestnyer kurus... Hihihi... Auni pun sma kak.. Xnak moi2, asyik nk mkn merapu jer... Huhuhu..risau lak...

    ReplyDelete
  4. arreessa jgk yg kuat makan..tolak kayu batu je.asik makan je kejenyer.huhuhu

    ReplyDelete
  5. err..anak kuat makan kuat nyusu
    mak pon same...so berat makin naik..hahahaha...

    ReplyDelete
  6. saya pun mcm tue kak sis.. sblum ini 45 now kuar baby 37! APAKAH? bnci kurus! !

    ReplyDelete
  7. Aduhai.. syukur le mereka2 yg kurus boleh makan apa sahaja. Macam akak yang gemuk ni payah. Makan gemuk, tak makan susu tak keluar.. Huhu.. Nad, akak bf tak mau kurus. Agaknya sebab tu baby tak berapa mau naik berat badannya

    ReplyDelete
  8. syoknye dpt kurus..huhu..ain da xnak bf pon...adik die nnt nak plan bf sepenuhnye la..mne tau leh jd krus blik..insyaAllah...aminnn....=)

    ReplyDelete
  9. hehe..dpt kembali langsing la kan, tu tak keja tu, klau keja lagi la kann..

    ReplyDelete
  10. nad,kalau pakai PB lagi xtau la akan turun berapa kan.. naemahwahab@blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails