Monday, April 11, 2011

Video Lil Zahin First Time Pergi Pantai

Rabu lepas saya dan adik-adik saya bawak lil' Zahin pergi Pantai Kemasik, 10 min drive from rumah kat Kerteh.



Yang merakam video = saya.
Yang pegang Zahin = adik saya no. 2 = Kak Ngah = Zahin panggil dia Ibu.
Yang sorang lagi = adik saya no. 4 = Kak Chik = Zahin panggil dia Mummy = Mumia..haha :P

Angin adalah sangat kuat masa tu dan ombak membentuk bila menghempas pantai. Eceh. Macam puitis pulak. Next entry gambar2 lil' Zahin kat pantai pulak :)

5 comments:

  1. zahin sgt la chomel + chubby! geram tol tgk! >_<

    ReplyDelete
  2. heee comel zahin.. mmg geram tgk!

    ish rindu lak kt kerteh. tp yg bestnya, 3 tahun dok sane, skali pon tak penah pijak pasir kt pantai kemasik tu. pasir pantai blkg rantau laut pon tak penah pijak wpn duk kt rantau laut. huhu

    ReplyDelete
  3. sejukkkkk kena angin laut.. ecece mcm asna lak yg berada di sana keke =D

    ReplyDelete
  4. gebunye..geram kat peha tu..nak geget je rasenye..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails