Wednesday, February 02, 2011

Zahin & Girlfriend Lagi

Sebelum ni dah pernah rakam aksi Zahin & Fathiah masa umur 2 bulan. Jom tengok masa umur 4 bulan pulak :D

Kalau masa 2 bulan Fathiah berat 6kg dan Zahin pulak 4.6kg, sekarang Fathiah 6.7kg dan Zahin pulak 6.5kg. Hehe.


Fathiah: Jom Zahin ambik gambar~


Fathiah: Zahin, cuba tengok tu.. *cubit lengan Zahin*


Zahin: Ooo Fathiah cubit Zahin ek. Nah! Rasakan!
Fathiah: Uwaaaa!!


Haha. Lakonan semata-mata tu. Sebenarnya Fathiah bad mood sebab nak tidur. Mak dia hantar Fathiah kat rumah parents saya jap sebab Mak Fathiah nak pergi ambik abang Fathiah kat sekolah.

Bila di analisis, *ehem* Fathiah lebih tinggi dari Zahin. Haha. Zahin nampak debab sebab dia lebih "compact". Haha. Badan Zahin ni macam seketul tau. Kaki dan tangan Zahin pun lagi debab. Ikut Ummi dia masa kecik-kecik lah tu haha. Kalau tak caya tengok kat sini dan sini :P

5 comments:

  1. waa bsar abg zahin ni mcm muka kaknad.. :)

    ReplyDelete
  2. makin sihat n chubby zahin skrg..nad fully bf ek..mmg direct je ek?

    ReplyDelete
  3. Ros, hehe :D

    Syuhaila, yup fully bf. A'ah direct je senang hehe

    ReplyDelete
  4. ooo...bgs lh..maju lh bf unt anak2 kita!!! :)

    ReplyDelete
  5. akak kena tag :)

    http://i-am-ifnir.blogspot.com/2011/02/beautiful-soul.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails