Sunday, February 13, 2011

Majlis Meraikan Lil' Zahin di Bangi

Tok Wan & Mak Wan lil' Zahin buat satu majlis untuk cucu mereka ni pada Sabtu, 5 Februari 2011 bersamaan 2 Rabiulawal 1432H. Atok nenek di Besut dah pernah buat Majlis Aqiqah & Cukur Jambul haritu. Kali ni saje lah atok nenek bangi pulak nak raikan cucu yang sorang ni kan. Hehe.

Majlis dimulakan dengan marhaban dan gunting rambut sikit-sikit.


Geng Marhaban. 30++ orang


Mak Wan Zahin potong rambut Zahin


Letak kat mulut lil' Zahin kismis cicah air zam-zam :P


Alhamdulillah. Sepanjang marhaban dan potong-potong rambut Zahin tu, dia tidur je. Kat dalam buai tu pun dia tidur je walaupun orang marhaban duk nyanyi-nyanyi. Hehe.





Muka-muka penat lil' Zahin selepas majlis:





Ni pulak cradle pinjam yang Mak Wan Zahin decorate:



Thanks Mak Wan & Tok Wan Zahin buat majlis untuk Zahin. Banyak betul duit dan hadiah orang kasi. Murah rezeki Zahin. Thanks kepada yang murah hati tu yer :) Mudah-mudahan Zahin jadi anak yang soleh dan insan yang berjaya dunia akhirat. InsyaAllah.

2 comments:

  1. behave nya Zahin masa berandoi.. esok amir tak tau le camane, boleh ke tido sorang2 dalam buai. silap2 mommy kene baring dengan dia sekali ;p

    ReplyDelete
  2. haha..btol baha..behave btoi zahin!
    sukaaa tgk!
    kalo afyad muka emo ajer kann

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails