Saturday, January 08, 2011

Dah Hensem Balik Dah

Haritu dah tak hensem sebab tercakar dahi sendiri. Lepastu saya sapu gel gamat je.

Esoknya tu ada 1 nandek kat dahi haha. Saya tak letak langsung gel gamat lagi sebab lupe. Ish teruk betul Ummi Zahin ni kan.


Oh noooo!!

Tapi tengok-tengok esoknya lagi dah hilang. Alhamdulillah takde parut. Dah hensem balik! :P


Lebih hensem dan lebih seksi! Haha

3 comments:

  1. wow kecik2 dah hensem dan seksi..dah besar nanti mesti ramai awek..hahah ;p

    ReplyDelete
  2. Yana, hahaha saje je tu :P

    Ifnir, thanks Cik Ifnir! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails