Tuesday, January 11, 2011

Bloggers, Jom Exchange Link!

Salam semua!

Blog list saya dah pindahkan ke suatu tempat yang lain. Saya akan kumpulkan semua kat situ. Puas sikit nak tengok update besar-besar berbanding letak kat sidebar blog ni jer :D

Ada lagi yang saya belum letak kat situ tapi blog list ada kat pages kat bawah header tuuu :) Nanti saya pindahkan ek! Jangan risau :)



Jom tengok blog list saya dan exchange link! Klik gambar kat atas ni k :)

Jangan lupa tinggalkan jejak anda :D

5 comments:

  1. Puan Nad, mari mari tukar link.

    mine : mypreggieland.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. wah , gamba muka i lah kat situ hahahaa

    ReplyDelete
  3. salam there. Seronok baca pengalaman bergelar ibu..Jom exchange link =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails