Friday, November 26, 2010

Kids & Baby Photo Contest

Telah di tag oleh Puan Deena untuk menyertai contest yang dianjurkan oleh blog ini :)


Banner contest

Hadiah yang ditawarkan ialah white gold earring dari Lazo Diamond :D

Actually dah tahu pasal contest ni before kena tag sebab haritu adikku duk sibuk cari gambar jugak untuk masuk contest ni. Dan dia telah mempertaruhkan gambar kakaknya ini sewaktu zaman muda mudi. Haha.

Ok lah, kini giliran saya pulak mempertaruhkan gambar di bawah:


Gambar ni ialah gambar Zahin di masa hadapan. Eh bukan. Ni gambar saya masa saya berumur setahun kot. Sebenarnya pernah letak gambar ni kat entry ni dulu :D

Ya, saya adalah berjantina perempuan tetapi berlagak lelaki sebab tu lah terjadinya seperti gambar di atas. Saya pun sudah lupa kenapa terjadi sebegitu rupa sebab mana kan pula seseorang ingat kejadian2 yang berlaku kepadanya sewaktu berumur setahun. Ke ada? Hehe.

Sebab syarat penyertaan kena tag 8 orang jadi saya nak tag Amanda Eltiqaz, Wahida Shukeri, Cik Selamah Kundang, Cik Sue, Noli, Rizaros, Fatihah Azmi, dan Miss Izah :D

Tarikh tutup penyertaan ialah 15 Disember 2010. All the best semua :)

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails