Thursday, September 23, 2010

Kawan Sejak Tadika

8 Syawal haritu, kawan lama saya, Kay datang beraya kat rumah. Saya dan Kay berkawan sejak sekolah tadika lagi. Sekarang Kay dah ada sorang anak bernama Fareen, berumur setahun setengah dan saya pulak menunggu masa nak melahirkan ;)


Kay & saya sewaktu lawatan ke Planetarium Terengganu lepas peperiksaan UPSR 1997


Saya, Kay, dan Fareen Raya 2010


Aksi-aksi Fareen ;)

Bukan saya dan Kay je yang seronok. Fareen pun seronok jugak beraya. Siap main masak-masak lagi hehe. Kalau anak Aunty pun perempuan jugak macam Fareen, boleh la join Fareen main masak-masak. Kalau boy, kene ajak main bola lah ek, Fareen ye! :P

9 comments:

  1. sangat sweet nad masa skool...hehe :)

    ReplyDelete
  2. wah memang lama betol nie.... dr tadika lagik

    ReplyDelete
  3. lama dah tue.. akak berkawan. fuh...

    ReplyDelete
  4. Mrs Nageb,
    Haha yelahtu. Spek besar giler :P

    juelee & asna
    Lama kan :D Semoga berkekalan, amin~

    ReplyDelete
  5. kak nad yg pakai spek bsar tu ko??
    hehehe :))

    ReplyDelete
  6. Cik Selamah,
    Hehe yeke

    rizaros,
    Yup! Hahah

    ReplyDelete
  7. aaa comelnye cik pengawas kite tuu. HEEEE :)

    ReplyDelete
  8. .Anna.,
    Hahaha. Malu lah ai pakai spek besar zaman muda2 :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails