Saturday, August 21, 2010

How To Hide Long Tail When Using Ring Sling

Yeah saya baru tahu macam mana nak sorok kain yang panjang tu bila pakai ring sling! Sebelum ni tengok hasil akhir je dalam gambar tapi taktau macamana boleh jadi macam tu. Hehe.

Sila saksikan video kat bawah ni. Oh video ni dalam bahasa asing tapi boleh tengok cara dia buat :D



Takdelah nampak berjela atau serabut kan :D

Harap-harap dapat membantu ibu-ibu yang berminat untuk membeli ring sling!

Sekian.

2 comments:

  1. TQ Nad for that info.tak sabo nyer nk beli sling.

    ReplyDelete
  2. Ainul,
    Sama2 Ainul :) Hihi. Nanti dah beli tunjuk la kat blog ye :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails