Friday, August 06, 2010

Apabila Encik Gajah Memasak..





















..bini dia sibuk ambik gambar. Hehe.. Lepas tu tak sabar nak makan. Lapar! :P

Thanks Encik Gajah masak untuk dinner semalam :*

10 comments:

  1. ""..bini dia sibuk ambik gambar. Hehe.. Lepas tu tak sabar nak makan. Lapar! :P""

    sengal kak nad nih!!!

    sedap eh?? ish sgt lapa skrg :-S

    ReplyDelete
  2. Kama,

    Hehe. Mestilah sodap! Tapi pedas lah jugak. Almaklumlah husband lahir kat Tampin :P

    Bkn Kama je tgk gambo ni jadi lapar, Encik Gajah tadi dia tgk pun tetibe lapar jugak. Hahahaha~

    ReplyDelete
  3. nampak sedap & buat sy lapo. tapi skrg selera makan takde. cpt memual. tak suka! tak suka! ngeeeeeeee

    ReplyDelete
  4. relyza,

    sori wat awk lapo :P kalau sll mual mkn selalu tp sikit2 :)

    ReplyDelete
  5. nad..look so sedapp..mcm pro je en.gajah masak tu..hehe..kalau laki nad, dapat satu lauk pun dah berkecah dapur..paling2 pun tambah telur dadar je..tupun nak makan 2 org die buat 4-5 biji..banyak gile! hehe

    ReplyDelete
  6. Nad Nazira,

    Hehe, comel je masak telur dadar 4-5 bijik haha. Nak suruh Nad bina badan ke ape? :P

    ReplyDelete
  7. wah puan nad..sangat menggiurkan...best kan u dapat husband pandai masak...syoknya...huhu

    ReplyDelete
  8. Mrs Nageb,

    Alhamdulillah :D Tapi nak kata terer tu, biasa2 aje. Cuma dia suka mencuba :)

    ReplyDelete
  9. apa yang gajah masak tu sbnrnya? smpi sudah aku tgk tatau tu lauk apa. haha! :P

    ReplyDelete
  10. Adek,

    Usah ditanya lauk apa yg Gajah masak tu. Dia pun xtau dia masak apa. Yang penting sodap haha. Dia masak 2 lauk. Satu sayur campur2 tu, satu lg ayam berkuah merah (ayam merah lah kot) :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails