Friday, July 23, 2010

Terima Kasih Sultan!

Terima kasih Sultan Terengganu! Sebab memberi cuti pada warga Terengganu 20 Julai lepas sempena Hari Keputeraan Baginda :D

Dengan itu dapatlah kami bercanda di pasiran Pantai Kemasik~ Hehe.


28 weeks 1 day belly :)


Kalau pegi pantai tak sah kalau takde gambar kaki :D


Semuanya pun bulat :P


Lelaki-lelaki posing di pantai


Jep & isteri - ingat lagi tak masa diorang kawin?


Sebelum pulang, jamu selera dengan ABC dulu :)

7 comments:

  1. igt ye, kurgkn aktiviti berjalan kt pasir, naik tangga n jln naik bukit,

    prevention sakit2 pelvis

    ReplyDelete
  2. sedapnye abc tu..
    ni yg buat nak ni..huhu

    ReplyDelete
  3. Ihsan,
    bukan ke bagus ke exercise nak dekat2 beranak ni?

    Enchaoz,
    memang cute, tapi kurang umppphh :P

    Miss N,
    waaa sori saya telah membuatkan Miss N termengidam ABC!

    ReplyDelete
  4. exercise in symmetry bagus. aktiviti2 yg xsimetri xbagus. sbb joint2 org mengandung akan jadik loose sbb hormonal changes preparation utk beranak.

    ReplyDelete
  5. Ihsan,
    Exercise in symmetry tu cemane? hehe. Thx!

    ReplyDelete
  6. yg berdiri atas 2 kaki, bkn cam jalan2 ke panjat tangge ke lari lompat pagar ke camtuh r

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails