Wednesday, July 14, 2010

Selamat Hari Lahir, Encik Gajah!

Selamat Hari Lahir ke-25 buat suami saya, Encik Gajah :)

Terima kasih sebab
caring,
rajin tolong saya buat kerja rumah,
rajin jadi tok imam saya,
layankan saja kerenah saya masa pregnant,
rajin belikan makanan kalau saya tak masak,
rajin urut badan saya yang sakit-sakit especially sejak pregnant,
rajin sapu minyak zaitun kat badan saya taknak kasi stretch mark,
rajin kurangkan rasa sakit kalau kaki saya cramp malam-malam,
rajin teman pergi scan baby,
bekerja keras di ofis untuk menyara saya dan baby dalam perut,
berani halau kelawar dan lipas yang saya takuti kat rumah ni,
dan macam-macam sebab yang hanya kita berdua ketahui. Hehe.

Kamulah hero saya!


Saya doakan semua yang terbaik untuk hero saya ni :)

5 comments:

  1. haha sgt kelakar..hepi bday incik gajah :)

    ReplyDelete
  2. happy besday utk en gajah gak!! sorry tak dpt nk wish kat fb. dh kena block..hehe

    ReplyDelete
  3. choclairissa,
    part mana yg kelakar? thx :)

    Amanda Eltiqaz,
    thx! eh apsal dh kene block? ke kene block kat ofis?

    ReplyDelete
  4. erk..kenapa panggil en.gajah??

    anyway, happy birthday to him!!

    ReplyDelete
  5. Deena,

    tu nickname dia sejak skolah hehe..tuannya kecik je, tak macam nickname dia. hehe

    thx deena :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails