Sunday, July 11, 2010

Perut Siapa Lagi Besar?

Saya dan Encik Gajah baru sampai Kerteh awal pagi tadi jam 1:30 am. Kami balik Bangi for the weekend. Jangan konfius pulak sebab kami punya weekend Jumaat dan Sabtu. Hehe.

Hari Sabtu haritu kami pegi Shah Alam, rumah makcik Encik Gajah. Lepas tu gi jumpa adik saya, Kak Ngah di Laman Sri Business Park sebab kedai Permata Hijrah baru bukak kat situ. Adik saya ni memang susah nak jumpa skit sejak dia keja dengan Permata Hijrah sebab duk travel sana sini. Terubat lah jugak kerinduan kat dia bila dapat jumpa ;)


Kak Ngah dengan uniform kerjanya :P

Lepas tu kami shopping barang baby kat OU. Hihi. Nanti saya cerita di lain entry ye :)

Hari Ahad pulak pegi rumah sewa lama saya kat Hentian Kajang sebab nak ambik barang yang tak terambik lagi. Hehe. Alhamdulillah larat lagi nak mendaki ke rumah sewa di tingkat 4 tuh. Siap naik turun 2 kali lagi semalam walaupun membawak si kecik dalam perut ni :D

Petang tu kami pegi Majlis Amal Hi-Tea kat PERMATA. Mak mentua saya yang organize :D

Saya selesema sejak semalam sebab mengemas kat rumah lama, barang saya dah berhabuk :P Harini pun badan rasa lenguh-lenguh je walaupun yang mengangkut barang ialah Encik Gajah hehe. Sebelum saya pegi berehat, tataplah aksi kami ni lepas majlis hi-tea semalam :D


Perut sape lagi besar? Haha.


26 weeks 5 days of pregnancy :D


Bakal mak ayah sapa lah ni :P

7 comments:

  1. lama tak jenguk kak nad! dah mengandung dah! im happy 4 u :) nanti letak nama anak Ernie tau kalau perempuan :p

    ReplyDelete
  2. hihi thanks eny! Ernie binti Encik Gajah? :P

    ReplyDelete
  3. salam,
    i've been admiring your maternity..
    i rasa mcm makcik je lately ni..taktau nk pakai pe..jeans xmuat lg dah..huhu

    bole tahu mane nk carik baju panjang camtu x?thanks

    ReplyDelete
  4. wslm Miss N,
    thx :)
    biasalah tu, masa awal2 pregnant mmg mcm tu, nak pakai bj masa x pregnant xmuat, and at the same time nk pakai bj pregnant pun serba salah sbb perut x nmpk lg pun. hehe..

    Miss N boleh beli dress2 kat online shop ni:
    1. thelongsleevecloset.blogspot.com
    2. www.myfashionstyle.com.my
    3. puteri-fashion-korean.blogspot.com
    4. cutekoreanstyle.blogspot.com

    selamat shopping n take care :)

    ReplyDelete
  5. nnt baby mst comel cam parents dia.
    hehe..
    kak nad,
    abanas pun nak dapat baby dah this end of month..
    ;)

    ReplyDelete
  6. hi Nadd,

    haha rupa x lari kemana lah nnt, tah2 mata lebam cam kak nad :P

    wah raya dengan anak sedara baru lah Nadd tahun ni yer ;) congrats untuk Nadd sekeluarga!!

    ReplyDelete
  7. teheee.. letak la nama sedap2.. tp kena ada Ernie :p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails