Friday, June 18, 2010

Tetamu Istimewa Saya

Malam semalam saya ada tetamu istimewa :)


Happy nya saya tak terkata dapat jumpa Baby Arshad dan Ummi & Abi nya. 3 hari lagi usia Baby Arshad 3 bulan. Rambut sekarang dah cacak-cacak. Hehe. Baby Arshad ni anak best friend saya, Ina :D

Diorang on the way ke Putrajaya dari KT, so singgah makan malam n solat di rumah saya~


Baby Arshad baru lepas tukar baju tidur


Baby Arshad dan Ummi nya


Baby Arshad takmo tengok kamera la. Ish3. Tapi kita sama-sama bam-bam kan Arshad? Hehe


Aunty Nurul, Ummi Arshad dan Baby Arshad

6 comments:

  1. aaa comel sangat! tak lama lagi kak nad pegang baby sendiri plak! ;)

    take care ea kak nad :D

    ReplyDelete
  2. happynyer ko dapat pegang baby..........

    i want the same feeling!

    ReplyDelete
  3. Anna: comel kan! baby ni senang senyum tapi x senang nak capture moment tuh. thx! :)

    ReplyDelete
  4. Maria: hehe. anak sepupu ko kan ada. lepas tu ko pegang anak sendiri plak insyaAllah. cepat ikut jejak langkah aku hehe

    ReplyDelete
  5. ank sape la comey tu..hehe.

    thanks yea utk dinner yg best:D

    ReplyDelete
  6. Ina: hehe anak sape la agaknye ye? :P

    bes ke dinner? hehe. biasa2 je :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails