Tuesday, May 04, 2010

Bagaimana Saya Menghabiskan Hujung Minggu Cuti Hari Pekerja?

1. Balik kampung! Kat Kampung Raja, Besut la mana lagi ;)

2. Ke negeri jiran, iaitu Kelantan untuk menghadiri kenduri kahwin Wan Haiera, ex-schoolmate di Pasir Puteh. Tapi tak dapat bergambar dengan pengantin sebab masa tu pengantin tengah sibuk mekap dan mengejar masa untuk sanding.

Tapi dapat jumpa kawan lama, Che Azunie. Dari MRSMPC jugak :D


Lama betul tak jumpa Che ni, sejak 2002 (SPM) :D
Dan yang kembung-kembung kat perut tu bukan perut saya, tapi effect kipas angin hehe.


Bergambar di depan pelamin orang yang belum dirasmikan lagi.
Suka hati je kan :P
Yang lain-lain tu kawan-kawan Che Azunie.

2. Meneruskan perjalanan ke Kota Bharu pula untuk menghadiri kenduri kahwin ex-housemate Encik Gajah yang bernama Masri. Kenduri diadakan di apartment Pelangi Mall, tingkat 10. Bes sangat sebab wedding ni dibuat outdoor, macam party pun ada, sikit-sikit macam garden wedding :D Lepastu angin kuat giler bertiup, kata tingkat 10 hehe.


Pengantin lama bersama pengantin baru :)


Ish sape la bulat sangat ni. Sebenarnya nak amik gambar merpati dalam sangkar dan kerusi pengantin yang bunga-bunga tu. Suka tengok :D


Ini pulak anak ex-housemate Encik Gajah yang menghadiri kenduri tu jugak. Comey kan? Bulat mata dia tengok kamera. Hehe. Nama dia Farah Arianna, 11 bulan.


Hehe, tak abis lagi Arianna merenung kamera :P

3. On the way balik Besut, singgah rumah makcik di Kubang Kerian sebab nak visit sepupu saya yang baru je dapat baby :D


Baby ni berumur 44 hari :) Nama dia Nur Syauqina Mawaddah. Tu kat belakang tu mak dia :D

4. Sebelum sampai rumah, saya singgah di Alor Lintang, singgah rumah Atok belah Abah untuk menculik sepupu saya yang berusia 7 bulan. Hehe.


Hai! Nama saya Adiba Kamila, saya baru lepas dimandikan kakak buncet iaitu Puan nadxoxo.


Abang buncet ni asyik ambik gambar saya je lah. Saya baru siap pakai pampers ni. Seksi tau.


Okeh saya dah siap, kakak buncet dah pakaikan baju tidur saya. Nak tidur dah :D

Dan malam tu tidur saya tak nyenyak duk menjaga budak kecik ni. Dapat sakit pinggang pulak tuh sebab tidur atas lantai sebab nak tidur sebelah buai budak kecik ni. Haha padan muka saya. Baru tahu macam mana jaga budak ye :D

Itulah caranya saya menghabiskan cuti hujung minggu 1 Mei tahun ini. Bagaimana dengan anda?

3 comments:

  1. saya pergi buat photoshoot :)

    ReplyDelete
  2. saya gi dating dengan kekasih di bukit layang-layang sempena Festival layang-layang 2010 selepas makan free di kenduri kahwin kawan kekasih. wii~

    ReplyDelete
  3. naz: wah! dh lama saya tak wat photoshoot!

    Amanda Eltiqaz: ooo gi dating ek? hehe. besnye festival layang2! amik gambar banyak2 tak?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails