Sunday, April 18, 2010

Blog Berwajah Baru

Background

Yeay! Blog Puan nadxoxo ini sudah ber-background baru!


Background lama yang banyak love-love


Background lama yang lebih keibuan :D

Credits kat I Love My Blog Makeover website yang men-design bakcground yang cantek ni :)

Links

Selain dari background baru, saya juga telah mengalihkan links kawan-kawan kat page baru. Boleh klik 'Link Kawan-kawan' kat bawah header tu ye :D Ini supaya blog ini tak nampak crowded sangat dengan macam-macam benda kat column sebelah kanan ni, dan dengan itu akan mempercepatkan loading time.

Lagu Feveret

Korang juga boleh dengar lagu feveret saya iaitu dengan play lagu yang saya letak bawah pages yang saya baru tambah tadi tu. Tapi saya letak satu lagu jela dalam satu-satu masa.

Buat masa ni saya letak lagu I Will Always Love You by Connie Talbot. Encik Gajah yang perkenalkan saya dengan lagu comel ni. Kalau saya call dia, nanti lagu ni berkumandang la kat henpon dia tu. Hehe.

Jangan risau, lagu ni tak auto play supaya korang tak sakit hati. Haha. Kalau nak dengar baru tekan play ok? :D

Sekian, itu saja bebelan makcik nadxoxo buat masa ni. Lain kali mai lagi kalau nak baca bebelanku lagi :P

2 comments:

  1. wahhh!! pembaharuan!
    kak nad buat renovation kat blog sendiri..hehe ;D

    aah, lawa background!
    saye pon baru tuka background mase final exam aritu (kantoi kama tak bace buku die)..
    penat n juling mata ni blaja coding sendiri2..ekekeke :P

    go kak nad go!
    teruskan berblogging and tulis entry yang comel2...yeahhh!! B-)

    ReplyDelete
  2. wah blom beranak dah membebel

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails