Thursday, March 25, 2010

Ibu, Anak, dan Menantu

Ibu-ibu bapak-bapak siapa yang mahu bantu, tolong aku, aku yang tengah malu..ah diam lah. Penangan Hamis Jalika.

Cuti-cuti skolah mesti ramai yang kawin kan. Ni gambar yang diambil pada Sabtu, 13 Mac haritu, lepas gi kenduri kahwin anak sepupu Ummi kat Gong Bayor.


Ibu mentuaku punya menantu dengan anaknya


Ibuku dan anaknya

Baju kurung pinjam Kak Ngah punya, tudung pinjam Ummi punya. Dalam-dalam semua saya punya.

Bila tengok balik gambar ni, ah~ besnya kalau dapat balik kampung hari-hari kan. Lama-lama duk rumah ni sorang-sorang rasa bosan dan lemas pun ada jugak. Hurm tak seronok lah entri ni. Banyak komplen.

Ni kes hormon lah ni. Hormon gak yang salah kan. Mana leh salahkan diri sendiri kan. Hormon mana datang? Dari mengandung. Sebab ada baby. Baby mana datang. Ha, Encik Gajah gak salah kan.

Ok bye.

8 comments:

  1. haha....comel lak nak salahkan encik gajah...
    cian die..hahaha :P

    ReplyDelete
  2. xde org nk kesian kat kak nad pun :'( sob3

    ReplyDelete
  3. hahahaha...
    ade ade...encik gajah la kesiankan kt kak nad sbb kak nad buah hati pengarang jantung die...hehehe :P

    ReplyDelete
  4. tahniah nad..baru jenguk cni..hehe..tc ;)

    ReplyDelete
  5. kama:
    pandai2 je kamu :P

    omot:
    comel ye orang tgh tensi :P

    ihsan:
    yup. saya yakin! :P

    Noli:
    thanks noli :) nnt noli plak hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails