Tuesday, March 09, 2010

5 Bulan Dah Kahwin

Selamat Ulangbulan ke-5, Encik Gajah!!


Sape lah yang bulat sangat ni? -_-"

Ni gambar masa honeymoon kat KK. Kat Pantai Tanjung Aru, menunggu sunset :D

8 comments:

  1. Selamat Ulangbulan perkahwinan~kak~

    ReplyDelete
  2. nad nid nud...nape aku rasa encik gajah semkain hensem semenjak berkawin???/ hahahahah jgn marah nnt kena jualllllll

    ReplyDelete
  3. pantai tg aru? pergh...every weekend g sana, main ,mandi.ahakz... aisey hbs sem ni dah tak leh lagi main2 kat situ..balik perak!! yahoo!

    ReplyDelete
  4. aYu: thanks ayu :)

    ihsan: hehe, dah namanya berjalan2 di tempat org..kalau tempat sendiri tak tunggu la sunset haha

    kak alina: hahahaha lawak statement akak tu. mungkin bila dia pakai spek dia nampak buruk kot. bila tak pakai baru nampak kehenseman sejati haha

    Kalam Tintaku: wah lagi sonok tu hari2 pergi sana! haha gi pantai perak lak pastu ;)

    ReplyDelete
  5. tahniah, sungguh sweet,

    salamm,

    ReplyDelete
  6. kejapnyer dah 5 bulan~~

    anyway tak sbr nk tengok nad junior haha

    ReplyDelete
  7. tunbegia: tq :)

    sweetdrugADDICT: aku pun tak sabar :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails