Monday, September 14, 2009

Komputer Saya Tak Mahu Raya Sama-sama Dengan Saya

nadxoxo punye monitor sudah rosak selama lebih dari 48 jam :(

Kelmarin - Sabtu;

Kenapa ntah monitor ni gelap je bila on komputer. Malamnya ok je pakai.

Then terus call SuperGajah.

SuperGajah suruh buat macam-macam kat komputer tu tapi macam-macam tu sume nye tak menjadi :( Cabut wayar tu, cabut RAM lah, pasang wayar ni pulak lah. Test situ test sini. Dah siap tuka graphic card baru pun dia xmo gak..

Pendek kata monitor ni xmo dah dengan saya. Dia xmo raya dengan saya kot.

Haih lah monitor. Saje je nak merajuk dengan saya. Terpaksa la saya tengok TV atau main Wii.

..atau baca buku resepi.

P/S: Tenkiu osmet meminjamkan laptop untuk hiburan saya.

13 comments:

  1. ala ala ciannye cik nad. hoho. takpe kampeni xxx still offer monitor baik punye. try la angkut bawak balik. muahahahah

    ReplyDelete
  2. hahaha baekkk punye cadangan! esok tlg aku seludup

    ReplyDelete
  3. haha!! ada masalah tu. alaa senang je cara nak selesai tu. Beli je yang baru.. hehe

    ReplyDelete
  4. dah dapat duit raya kan? bole la beli baru :P~

    ReplyDelete
  5. haa..
    die nak suh kak nad tumpu kat 10 mlm akhir tuh.
    sbb tu gelap aja.
    hehe

    ReplyDelete
  6. kak nad minta supergajah duit raya
    beli laptop baru

    ReplyDelete
  7. namau sedih2 ok..bukan rezeki tuh..btw,kad kawen dah diterima.insyaAllah sampai nanti

    ReplyDelete
  8. baca buku resepi? ape bende nyer aktiviti daa

    ReplyDelete
  9. cikgu rashid: hulur2 la sikit :P

    enol: xcukup~ :P

    anis: hehe tul gak tu

    adyla: hehe thn depan boleh la :P

    cik selamah: yeayy!!

    ihsan: aktiviti penting tuh!

    ReplyDelete
  10. kena beli monitor baru hehehe, kalo tak pun tukar cpu baru heeee...

    ReplyDelete
  11. alallal....sabar yer....
    cian dier

    selamat berhari raya...dan selamat bakal pengantin baru

    hehhehe

    ReplyDelete
  12. hi kak nad ! :D

    akk , nk g umh akk leh ? nk men wii :P

    anyway slamat ari raya ;D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails