Wednesday, July 15, 2009

Ia Sudah Datang!!

Kad undangan perkahwinanku sudah siap semalam!! Hehe.

Pergi ambil semua barang-barang tu lepas kerja. Semuanya ada 3 plastik besar dan 1 plastik panjang.

Lihat ini.


Nasib baik kat sebelah rumah je kedai tu dan ada budak laki tolongkan bawak ke kereta guna troli :D Thanks Adik Troli ;)


Tadi baru buka kotak-kotak ni semua kat rumah Mak Encik Gajah untuk bahagi-bahagikan kad-kad.

Sneak peak:




Kad saya biasa-biasa ajeeee :P

Nanti dalam bulan puasa akan di buat invitation ok? :)

19 comments:

  1. wah.. bestnya..
    banyak tuh nak kena edar kad lak pasnih...
    buzy lah kak nad pasnih..
    buzy pon, jgn lupa blog ek..
    ;D

    ReplyDelete
  2. byknyee...
    bape ribu nad ajak org neh.. hehe
    mesti gggrand nie :)

    simple but nice!
    jgn lupe anto cni.. hihi

    ReplyDelete
  3. wah..mesti skrg hati tgh berbunga2 kn! ^^

    nnt bg tips okay~

    ReplyDelete
  4. wooo..cm best jek tgk kad kawen ade name sndri kn..hihih..

    ReplyDelete
  5. xde la biasa sangat..meletop la jugak..grand gituuu

    ReplyDelete
  6. sweeeeeeeeeeet nyer kad tuee..
    simple but nice.. i like it!!~
    heheheh..mst xsabar kan?
    =D

    ReplyDelete
  7. wahh..dah nak kawennn....!!!!

    ReplyDelete
  8. Banyak gile... mesti meriah nnt.. hahaha... bestnye... bila la sy bole kawin ek? hahahaha

    ReplyDelete
  9. wah..da siap kad... eee... xsabar nk tgk! hehe ;)

    ReplyDelete
  10. tengok sikit pon toa cantek..ske jugak ade ribbon ;)

    ReplyDelete
  11. wahhh.kad dia de reben..

    ReplyDelete
  12. iskh. cantik! simple yet grand! i like i like!

    ReplyDelete
  13. kat mane tmpah kad?lawa kad..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails