Sunday, July 26, 2009

Gambar Lama - Jawapan

Aih korang ni apesal sume jawab salah?

Comot giler kah muka aku tu sampai ada yang cakap itu gambar masa Darjah 6? Isk. Yang jawab 10 tahun tu lagi lah. Umur 10 tahun aku lagi kiut kot. Kwang3 :P

Sebenarnya gambar tu dirakamkan ketika tahun 2004. Masa itu umur aku 19 tahun. Jauh giler beza ngan tekaan korang. Takde sorang pun jawab masa zaman universiti. Masa ni aku second year kat UTP tau! Marah nih. Haha.

Sebenarnya aku tak percaya bila Iqa cakap muka aku dalam gambar tu nampak macam budak giler sebab tu lah aku buat teka-teki kat korang kunun2 leh buktikan kat Iqa bahawa muka aku pada umur 19 tahun takdelah nampak budak mana.

Haih. Sekarang sudah menyesal. Buah cempedak sudah jadi nangka. Buah kelapa dah selamat jadi santan. Kau menang Iqa. Sob sob.


Kiri: Gambar pada Jun 2007
Kanan: Gambar pada Nov 2008

Gambar yang ni lagi lah. Memula tengok pun agak terkejut gak tengok haha. Sendiri pun terkejut, org lain tengok tatau lah.

Aku tak ada pegi pulau atau mandi pantai atau sewaktu dengannya pun. Macam mana aku leh jadi macam sekarang pun aku tak tau haha :P

13 comments:

  1. hehehe..saye la tu teka kak nad umo 10 tahun...
    wekk!! =p

    TAK CAYE!!!!!!!!!
    SEMBILAN-BELAS-TAHUN?????

    OH
    MY
    GOD!!!!!

    kak nad nih...haiyo.....hmmm...specchless de amor ble tau jawapan..
    nape beza gila muka kak nad mase 2007 dengan 2008??
    2007 tu macam budak2 pastuh dan masuk 2008 baru nampak DAH DEWASA...muahahahahahahahhahaha...

    ok saye nak bertapa jap sebab pelik sgt dgn kak nad nih...

    ReplyDelete
  2. perubahan warna kulit yg agak ketara.

    :)

    ReplyDelete
  3. biar betik 19 .
    mcm darjah je .
    hahaa

    tp, pakai produk apa ek ?
    kongsi lah rahsia.
    leh la kak nad jd model produk tu lps ni .

    :D

    ReplyDelete
  4. haha..
    sengal glerr komen anis..

    =p

    ReplyDelete
  5. sy ingatkan zaman sekolah menengah heheheee..umur 17 atau 18...rupa2 nya tua setahun lagi hehehe

    ReplyDelete
  6. nadiah..

    tu tanda orang yang dah nak naik pelamin, berseri2 wajah tu dh ada, muka pun dah nampak mcm mak org..

    hehe...jgn marah..peace :)

    ReplyDelete
  7. Mungkin gambar yg diambil pada tahun 2007 tersebut menggunakan kamera yang kurang berkualiti, dan apabila 2008 tiba cik Nad telah menukar kamera lalu kualiti gambar yg diambil lebih memuaskan.

    ReplyDelete
  8. biar betik....19?selamah ingat porm 4..ish..xpaxpa..awet muda.selamah umur 25 skrang pun org ingt selamah sekolah menengah..

    ReplyDelete
  9. mcm iklan nk pomot produk..
    sebelum dan selepas :P

    ReplyDelete
  10. betol betol betol. mmg muke nad nampak mude je. marilah kite sume bedoa agar muke dier skang kekal sampai umur 30.

    pas 30 wat la tua sket :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails