Tuesday, July 28, 2009

5 Tahun Tak Jumpa Mc Anne

Balik kampung haritu dapat lah jumpa kawan lama iaitu Mc Anne. Dia belajar kat Ukraine dalam bidang perubatan.

Dia sedang cuti dan buat prektikel di KB. Alhamdulillah dapat lah jugak jumpa Mc Anne setelah 5 tahun tak jumpa :D


Gee, Anne, Nad pada tahun 2004


Nad dan Anne 18 Julai 2009


Peace~


Anne ceria sokmo ^^


Mak Anne, Anne, Nad, Ummi Nad :)

Rumusan yang dapat dibuat ialah Anne memang tetap ceria macam dulu. Tapi badan dia makin kecik membuatkan aku nampak lagi besar dari dia. Oh tidak!! Haha. Papepun sangat hepi dapat jumpa dia!!

8 comments:

  1. kwn nad c anne tu kat kb yer..?
    kim salam ek..
    aisya pun kat kb gak..
    hehe

    ReplyDelete
  2. memng anak mak betul ni.muka iras

    ReplyDelete
  3. rase2 nye kan orang2 yg blaja dlm bidang perubatan ni badan die kecik2 je sbb blaja kuat sgt kot..

    urghhh...saye tak blaja kuat pon tapi badan kecik gak!!!

    nak jadi tinggi :D

    ReplyDelete
  4. ummi kak nad supe ngan muka kak nad. cm adik bradik pun ade:P

    ReplyDelete
  5. Wah... hebat2... kirim salam kt mc anne

    ReplyDelete
  6. blajar kat ukraine leh jd kecik ek ..
    nk g la nanti.
    wahahaa

    ReplyDelete
  7. nadiah...mc anne tu sedara ida..mak die cousin my mom...hehe

    ReplyDelete
  8. anne.. t kem salam die eh... lame x jumpe die... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails