Tuesday, June 16, 2009

Menghantar Nenek Pergi Umrah

1 Jun lepas Nenek telah berangkat ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan umrah. Jadi kami telah menghantarnya di Lapangan Terbang Sultan Mahmud di Kuala Terengganu.

Di bawah ialah gambar-gambar yang sempat dirakam walaupun tak banyak gambar Nenek. Sori Nenek!! :P


Nenekku sayang bersedia untuk bertolak ke Kuala Terengganu


Nenek siapa lah yang comel ni ye hehe


Ooo Nenek budak ni rupenye hehe :P Ini gambar cucu sulung Nenek ye hihi


Bergambar di parking lot airport. Walaubagaimanapun, Nenek dah masuk dalam jadi Nenek tiada di dalam gambar ini ish2


Anak bapak


Mungkin mereka keluar dari perut itu :P


Penat lari ke depan mereka semata-mata untuk ambil gambar ini haha


Kak Ngah


Hatim dan si nadxoxo


Berjalan beramai-ramai ke kedai makan yang terletak di dalam kawasan airport


Niha dan Nazirah, sepupuku


Kak Ngah lapar pisang kot


Che Su dan Ayah Su iaitu makcik dan pakcikku


Ini bukan nadxoxo ye haha


Cucu-cucu perempuan Nenek bergambar bersama Nenek sebelum Nenek berangkat :)


Cucu Nenek lagi..


Bukan nadxoxo lagi..


Kak Ngah lagi.. :P


Pandai aku mengarah dua budak ni posing haha :P


Nenek telah tiba di Malaysia semula pada hari semalam iaitu di LCCT. Nenek menaiki kapal terbang ke airport Kuala Terengganu pagi tadi jadi malam ini dia dapat tidur di rumahnya sendiri :) Alhamdulillah~

15 comments:

  1. banyak benar pic nya ..
    muka adek badik mmg sama eerrkk..

    mmg la..
    dah nm pon adik badik kan

    ReplyDelete
  2. kak nad oh kak nad..
    entry ni klaka la..
    sebab caption gamba2 dia comel n klaka..

    hurm..selamat nenek kak nad selamat pergi dan pulang...

    alhamdulillah..

    rindu kak nad oh!

    :D

    ReplyDelete
  3. salam.
    kak nad.
    mcm kembar.
    comey2 sumanya.

    =)

    ReplyDelete
  4. Such a happy family... Im happy for you... hehe... Kirim salam kt Kak ngah :P

    ReplyDelete
  5. kak nad,
    semua sejebon..
    taleh nak beza ni.. hihi..
    nazirah tu sepupu kak nad?
    dia penah 1 skolah ngan nad dlu rsenye..

    ReplyDelete
  6. uish.cam kembar.tertipu tipah melihatnya

    ReplyDelete
  7. alhamdullilah syukur nikmat
    kepada tuhan yang memberi rahmat
    alhamdullilah

    ReplyDelete
  8. mae gamba adik no 5? apsal mcm gagal dikesan?

    ReplyDelete
  9. Cucu nenek yang sulung tu bile lak nak gi umrah? hihi..

    ReplyDelete
  10. @gege
    gatal kirim salam kak ngah
    hahaha

    kak nad susah beza kak nad and kak hatim
    hehehhe

    so best..
    lawak la caption dia

    kak nad i miss ya

    ReplyDelete
  11. Sister Xuen
    Hahaha

    Sister Nad
    Ur uncle pn Um... 12? kos ape?

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah selamat menunaikan fardu umrah kepada nenek beliau yer hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails