Monday, June 22, 2009

Jom Membeli Belah

Ada sesiapa kat sini minat dengan sari?

Sari bukan sahaja dipakai oleh kaum India sahaja tapi sekarang pun semua boleh pakai. Boleh buat baju kurung atau kebaya atau apa-apa saja yang anda suka :)

Kalau berminat, bolehlah lawati blogshop ini :)

Ini ialah contoh sari yang dijual. Murah-murah je..bangles pun ada :)

Pink saree

Orange saree




Siapa suka batik? Hehe. Batik sememangnya sinonim kan dengan orang Melayu? Sekarang mari lawati blogshop ini pula :)

Batik-batiknya sangat cantik tahu? Kualiti pun bagus~

Sempena Hari Bapa ni bolehlah hadiahkan satu baju batik untuk bapa-bapa anda sekalian :D








P/S: Tahniah buat follower ke-100 Cik Amirah hihi :D

11 comments:

  1. xcukup duit nak hadiah batik
    nanti satu hari nanti
    kak nad
    nak sari

    ReplyDelete
  2. alaaa~tgh kering la kak nad!!!

    nk sari jugak sumday!

    ReplyDelete
  3. cik kama pakai sari last2 leh jadi jubah dah...

    T_T

    tema kaler kawen kak nad kaler pe eh? (komen di luar tajuk, hehe)

    ReplyDelete
  4. nak beli ke x
    nak beli ke x
    klu beli sape nak pakai.....
    pening-pening.....

    ReplyDelete
  5. baru tgk sari minggu lepas n planning nk buat baju raya.memng cantik.siyes.nad.mari wat sari as baju raya tahun ni..ehehe

    ReplyDelete
  6. wah.. chanteknye sari itoo!
    how much ye.. mahal x??

    batik tu xmampu lg kot nk beli.. uhhu

    ReplyDelete
  7. bole ke nk adiahkan kt bapa aku baju batik tu?
    cam seksi je utk kaum lelaki jer.
    hehee

    ReplyDelete
  8. kak yanie suka kain saree....
    8 meter kalau tak salah....
    hehheheh....
    sekali pandang mcm songket kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails