Saturday, May 23, 2009

Our 3rd Anniversary

Menatap indahnya senyuman di wajahmu,
membuatku terdiam dan terpaku

Mengerti akan hadirnya cinta terindah,
saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata yang tak mampu kuungkapkan kepada dirimu..

Aku ingin engkau slalu hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku kau tercipta untukku,
sepanjang hidupku

Meski waktu akan mampu memanggil seluruh ragaku,
Ku ingin kau tahu ku selalu milikmu, yang mencintaimu

Sepanjang hidupku

~~~~~~~~~~~~~~


Setiap kali aku mendengarkan lagu ini, ia tidak pernah gagal untuk membuatkan aku mengimbau detik-detik yang berlaku 3 tahun lalu.

Lebih dari 3 tahun lalu, aku dan dia hanyalah sekadar rakan karib. Kami sangat rapat namun masing-masing tidak tahu apa yang tersirat di dalam hati satu sama lain.

Aku sangka dia sukakan perempuan itu. Dia sangkakan aku suka lelaki itu.

Siapa sangka perempuan itu ialah aku, dan lelaki itu ialah dia?

Mujurlah dia ada kekuatan untuk meluahkan. Mulanya di situlah segalanya terbongkar :)


2006

"If love is great, and there are no greater things,
then what I feel for you must be the greatest"



2007

Tepat jam 12 pada 22 Mei 2009, aku menelefon si dia.

Aku ucap selamat ulangtahun ke-3,
dan nyanyikan lagu Destiny untuknya walaupun asyik terbatuk-batuk :P


2008


Malam tadi, kami menghabiskan masa bersama-sama. Aku ingin keluar berjalan-jalan, makan apa yang aku mengidam, minum apa yang aku tak dapat minum sepanjang aku sakit, dan melihat dunia luar.

Aku bosan terperap di rumah selama seminggu dan tak dapat berborak dengan sesiapa sepanjang aku sakit. Aku memang perlukan udara segar dan melihat dunia luar.

Kami ke Alamanda, makan di Kenny Rogers dan tonton wayang Nite At A Museum 2. Walaupun aku rasa aku rasa bersalah kerana asyik terbatuk-batuk di dalam panggung, aku rasa memang musim kot sebab aku dapat dengar orang lain juga batuk-batuk :P Tapi aku cuba untuk tahan batuk aku seboleh yang mungkin dan batuk dengan perlahan.

Sebelum pulang, aku singgah 7-Eleven untuk beli air ribena, jus mangga, dan apa-apa yang aku nampak sedap di mata aku. Singgah jugak kat mamak minum teh tarik hoho. Kempunan sungguh aku ni haha :P

Sampai rumah sebelum jam 11 malam.

Terima kasih si dia untuk malam tadi. It looks simple but then I felt healthier, happier, and contented :)








..dan sememangnya aku percaya, bahawa dia tercipta untukku :)

18 comments:

  1. wow sweet!~
    pray for ur happiness!

    btw
    nad!
    mane bleh, ini exam maa..
    hahaha seriously nad, klo ler cres bley camtu..sure best giler :)) hahaha

    ReplyDelete
  2. T_T tak cukup masa nak gi toilet pon.
    sadis tak.


    ps tak pasan beza setahun,
    :P sry kak

    ReplyDelete
  3. eskimo? bwahahaha
    giler glam klo camtu..
    <-- siap dok bersila atas kerusi time exam.
    wayyy too coldddddddd
    muke mmg sposen abes!

    thanks 4 da advice neway :P
    appreciate it! kah3

    ReplyDelete
  4. bahagianyerrrr cek nad tewww..

    ReplyDelete
  5. awwwww ~ sweet nyaaaaaa ! :DD
    hope kekal smpi ble2 ^^

    ReplyDelete
  6. ala cutenya 2 orang nie......
    semoga bahagia hingga ke akhir hayat..........

    ReplyDelete
  7. salam.
    kak nad, ini adalah entri yg paling touching sekali okay.
    and nampak amat cute.
    semoga gembira sentiasa.
    happy anniversary to both of u.

    =)

    ReplyDelete
  8. happy anniversary gak la~ hehe smga berkekalan ke akhir hayat..aminn

    ReplyDelete
  9. waaa..sweetnye..~
    hikhik..
    smoge trus happy n sihat2 slalu ye kak! =D

    ReplyDelete
  10. ishk2...
    korang nmpk cute...hehe..
    happy anniversary to both of u...

    p/s: sy stuju dgn nora.. entry ni plng best... huhu

    ReplyDelete
  11. olololo...so sweet kak nak n incik gajah...happy 3rd anniversary!~

    =) muahh 2 kak nad..cpt baik frm batuk~

    ReplyDelete
  12. rasa bahagia jugak bila tgk kawan2 bahagia ;-)

    ReplyDelete
  13. menunggu detik untuk disatukan..wah3..mmg sweet la kak nad n incek gajah ni..detik pkenalan pn sweet je :)

    ReplyDelete
  14. sis!!!!!!!!!!!!! sweetnye kamoo dan cik gajah.. wah! smoga berbahagia yepp..??


    sweet! i wish i can feel that too! hahahaa..berangan..

    eh.sis.. take care k..??

    hope sis cepat sembuh..
    huhuu...

    ReplyDelete
  15. sweet couple....

    moga berbahagia selalu..

    ReplyDelete
  16. sweet nye !
    jeles !
    hehe

    ReplyDelete
  17. so sweet both of u..
    smga kekal bhgia selalu :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails