Sunday, May 31, 2009

Mesyuarat Agung

Sorry kawan-kawan dah lama tak update.

Khamis lepas aku tiba-tiba sakit balik. Penyakit lain pulak datang iaitu gastrik. Patutnya aku naik bas malam tu untuk balik kampung tapi apakan daya aku tak larat. Mak Ayah Encik Gajah siap datang rumah sewa aku hantarkan makanan dan bawakan aku ke klinik. Malam tu aku tidur rumah diorang. Nasib baik rumah dekat je.


Hari Jumaat aku memang amik leave. Patutnya dah sampai kampung dah pada pagi Jumaat kalau naik bas :'( tapi takpelah aku redha. Aku balik kampung dengan Mak Ayah Encik Gajah semalam. Memang diorang nak datang family ku this weekend.

Kami bertolak jam 10 pagi Sabtu ke Besut. Alhamdulillah masa tu aku dah rasa sihat sikit dan jalan pun tak jem. Jalan agak smooth walaupun banyak kerete. Kami sampai di Besut jam 6 petang dengan selamat.

Mak Ayah Encik Gajah check-in kat Demong Beach Resort. Encik Gajah dari Kerteh sampai di Besut jam 5 petang. Kami semua jumpa kat Demong tu. Lepas tu Encik Gajah hantar aku balik rumah.

Malamnya Mak Ayah Encik Gajah dan Encik Gajah datang rumah aku. Ada mesyuarat agung :P Sebelum tu jamu mereka makan dulu.


Isi perut dulu


Tetamu-tetamu :)


Chubah (atuk) dan Encik Gajah


Mesyuarat Agung bermula :P


Khusyuk nih haha

Tu ajelah cerita semalam. Harini punya cerita tunggu esok ye hehe :P

Oh lupe nak cakap, I'm totally fine sejak dah sampai rumah hahaha~

11 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ala,
    sakit sbb homesick gitu!
    hahaha
    mesyuarat bincag apa tu??
    :p

    er,
    kak nad msti anak manje..

    ReplyDelete
  3. mesyuarat agung sebab nak kahwin dah my kak nad
    kak nad i miss u

    T_______________T

    ReplyDelete
  4. jamu makan? kak nad ke tukang masaknya? ehe

    ReplyDelete
  5. wah...bestnya..
    bila sakit ada yang nak menjaga ya dak...?
    manjanya...

    best part menjamu selera tuh..
    :)

    ReplyDelete
  6. oowwwhhhh...ptot la senyap je...xsehat..eyh..take care ye...kak nad ni xcukup zat kot..:)

    ReplyDelete
  7. Laa..kite sekampung rupenyer

    ReplyDelete
  8. sonoknyerr nak kawen tewww.. ahaks, salamm dr me dikejauhannns

    ReplyDelete
  9. mesyuarat tergempar ke..hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails