Monday, May 18, 2009

9th Month


Hari ini menandakan bulan ke-9 pertunangan kami :)

4 bulan 3 minggu 2 hari lagi baru ikatan pertunangan akan di upgrade jadi ikatan perkahwinan hihi :D

Preparation? Nanti aku cerita k~

Bila aku tengok-tengok balik blog aku ni, rupa-rupanya tak banyak letak gambar tunang pun kat sini. Oleh itu nikmatilah gambar-gambar yang dah agak lapuk ni :P



Getting ready


The hall


Tumpang lalu yer~


Tergelak sebab MC buat lawak


Doa


Jeling-jeling


Nenek Encik Gajah sarungkan cincin merisik


Salam nenek Encik Gajah


Nenek Encik Gajah sudah hepi~


Salam Mak Encik Gajah pula


Mak Encik Gajah sarungkan cincin tunang~


Senyum~~


Dengan sepupu Encik Gajah


Dengan bakal Mak Mentua


Dengan Ummi


Ini posing mulut itik namanya haha


:)


My fav photo :)


Encik Gajah~


Gelak~


Adik-adikku


Adik-adik dan makcik dan sepupu juga


Bersama Lengchai Telinga Chapang hehe :P


Kalau nak baca kisah masa hari pertunanganku pulak, leh baca kat entri Pengalaman 180808~



P/S: Pada bloggers yang inginkan sedikit sebanyak panduan untuk majlis pertunangan, boleh refer pada entri Budget Majlis Pertunangan. Semoga berguna :)

17 comments:

  1. ahh..bahagianya kak nad..dlm 1 hari ada 2cincin terus..heeee..xsbr nak tgu lg 4bulan..ceyh,sibuk2 lak..hehe..nak tgok la link budget majlis tunang tu sbb akak mili nak bertunang bulan depan ;)

    ReplyDelete
  2. knape incek gajah lari tema?baru perasan..hehe..gambar hantaran xde? :)

    ReplyDelete
  3. wah cantikye nad mase tunang!
    ;)
    btw, xlama lg nk jd isteri org pulak...
    best of luck!

    ReplyDelete
  4. kak nad,
    nape pic ngn ibu mertua lg mesra dr umi?
    ;p
    *kidding*

    ReplyDelete
  5. kak nad comei habess tym tunang!
    :]

    ReplyDelete
  6. wahh wahhh.
    selamat pengantin baru nnti yew
    tak jemput kew dtg kenduri??
    haha

    ReplyDelete
  7. kak nad comel
    bestnya
    nak jadi isteri org dah kak nad
    nanti sila buat blog bersama
    hhahah romantik habis

    ReplyDelete
  8. wowieee chanteknyeee sis..!

    oh oh.congratz ya. musti berdebar2 tggu hari tawen kan kan ;)

    ReplyDelete
  9. ske tgk gamba2 nehh!!!
    nad nampak cun glerrr!!!

    btol ni, nad nampak cun!!! ;)

    ReplyDelete
  10. uh uh.. bahagianya dia...
    sungguh chantek kak nad..
    cun2... :P

    ReplyDelete
  11. sweetheart..dapt gak tengok gambo nad tunang....so cute la adik nad saye nih!!..good luck dear!!i pray for u both!!

    ReplyDelete
  12. lawa baju tunang! =D tudung pun lawa. x crowded sgt. simple tp lawa.

    ke sb kak nad lawa? ehe

    ReplyDelete
  13. cik nadd..bile resepsi kt besut nyoo?? raya nih saya blk mesia buleh la gi majlis awok ngan jojie nnt.. (tu pon kalu jemput la ..) =P

    ReplyDelete
  14. hoi diknad...tajuk ko memang tak boleh blah kan.Cam oghang nak bersalin.Aku rase la ko windu cik gajah ni

    ReplyDelete
  15. kak nad,
    u r soooo pretty!
    congrats eyh.. :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails