Sunday, April 12, 2009

Similar Traits in My Family :D

Wah macam tajuk karangan je. Haha. Ok mari wat karangan.

PENDAHULUAN:

Phew~

Sangat penat. Tlg family Encik Gajah pindah rumah. Aku kat sana dari pagi smpi malam. Alhamdulillah semua barang dh diangkut. Skarang tinggal nak kemas je. Tadi dh stat kemas dh tapi masih byk lagi nak kene unpack dan susun. Tu yg payah tu. Esok akan g sana lagi tlg Mak Encik Gajah yang sudah demam seminggu. Sian lak dia nak ngemas dlm keadaan mcm tu.

Tadi ade dapat 2 luka kat kaki sebab terkena kaca. Tapi skit jer. Tapi cuak sbb dh lama tak luka-luka n tgk darah menitik2 huu. Tapi takpe dh ok kot lepas bubuh ubat sume :D


ISI KANDUNGAN:

Tentang entry smlm, ade blogger yang ckp adikku itu mempunyai tulang pipi tinggi. Sbenanye semua adik beradikku tulang pipi tinggi. Bukan anak kedua je. Hehe. Ni ikut trait Ummi lah ni.

Tapi memang kebanyakan orang ckp trait yg sama dlm adik beradik aku ialah:
1. Mata bulat/besar
2. Tulang pipi tinggi
3. Hidung bulat (ni aku yg ckp sbenanye sebab takde org berani ckp haha, yang ni ikut trait Abah)

Korang judge sendiri:


Dari kiri barisan atas: Anak ke-2, anak ke-3, anak pertama
Dari kiri barisan bawah: Anak ke-5, anak ke-4


The only hero in our siblings, anak ke-6 (bongsu, buat masa ni haha)


Inilah 2 orang yang bertanggungjawab menyebabkan muka kami adik beradik sepesen haha I lap uuuuuu Ummi dan Abah :)



PENUTUP:

Itu lah sedikit sebanyak yg dpt cite pasal family ku malam ni. Nanti sambung lagi kalau ade kesempatan. Hehe.

Jadi, bagaimana pulak dengan kalian? Apakah trait yang sama dalam adik beradik korang? Atau tak sama langsung? Baik g cek darah. Haha.

Ok2 dah kul 2 lebih, tadi kata penat. Haha. Jum tdo!!


Oppps sempat posing :P

5 comments:

  1. ihsan_huhu:
    anak ke-5 baru darjah 5 ye..jangan nak hai hai hahaha

    en_me:
    jeliterrr kah?? jeliterr tu takde lah. perasaan jeliterrrr tu mungkin ade ahahahah

    ReplyDelete
  2. xpe.. aku xdek hal nyer... dajah 5 pon ok

    ReplyDelete
  3. alar darjah 5 ke? mude sgt la plak ahaha.

    ok2.. yang mana satu available? rekemen kat aku bley nad? :D

    gajah: mintak izin jadik adik ipar.. HAHAHA.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails