Thursday, April 09, 2009

Selamat Hari Lahir, Kak Ngah ke-21


Cakk!!

I'm back~ Alhamdulillah I'm feeling better today walopon perut masih banyak angin. Isk isk.

Sebentar tadi sudah cuba Eno seperti yang Doktor Palsu Akmar sarankan tapi kurang membantu itu Eno. Tapi takpe, yang penting usaha, kan? Time kasih kat Doktor Palsu Akmar itu kerana mengambil berat ye. Hontouni arigatou gozaimashita <--tahu sebut tak tahu eja. Main taram saja haha :D

Tak lupe kat kawan-kawan blogger dan tak blogger lain yang mengambil berat tentang kesihatanku. Hontouni arigatou gozaimashita jugak kat korang! (Time kaseh banyak-banyak!)

Malam tadi gi tolong family Encik Gajah packing sebab diorang nak pindah rumah baru. Penat jugak lah sebab siang tadi kerja, mlm tlg diorg. Esok nak pindahkan barang-barang ke rumah baru pulak. Tak jauh pun, baris yang sama je dengan rumah sementara (sewa) sekarang ni (rumah baru di renovate).

Tapi entry kali ni sbenanye bukan nak cite pasal diorang pindah rumah, tapi nak ucapkan Happy Birthday kat adikku, Kak Ngah yang telah berumur 21 tahun pada 9 April 2008 lepas. Gomenne. Kakak tak sehat jadi tak pat nak wish on time dalam blog.


Adikku ni merupakan anak kedua dari adik beradikku. 3 tahun lepas aku lahir, Kak Ngah pun lahir lah. Walaupun dia anak kedua tapi aku slalu ingat dia kakak aku hahaha sebab aku rasa dia lebih matang dari aku :D

Muka dia memang lain skit dari adik beradikku yang lain tak tau lah kenapa haha tapi pipi dia semulajadi tembam dari kecik smpi la skang. Masa kecik-kecik aku selalu ejek dia "pipi tembam" dan "kalau makan nasik banyak-banyak sume naik kat pipi" haha :P

Tapi itu masa kecik-kecik, memang slalu gaduh. Biasa la kan, bile dh besa baru nk rapat balik hihi tak malu.


Hatim dan Kak Ngah. Mintak maap, diorang memang suke posing cenggini. Isk. Cilok gamba ni dari frenster dia :P

6 comments:

  1. eh2..cumelnye adek kak nad..die ade high-cheek bone..eh,btol ke eja nih..huhu

    ReplyDelete
  2. aku perasan anak ke-2 slalu muka lain sket dr adik bradik yg lain (kebykkan org yg aku jumpa la)... aku pn camtu gak, muka lain + tulang pipi tinggi.. hahahahaha...

    ReplyDelete
  3. dik nadd..nape ko panggil bopren ko gajah? macam best lak aku raser..hihi.

    ReplyDelete
  4. hehe. saya pun kak ngah in the family! :P

    ckp pasal kak ngah nad tu lain sket muka dari family, ada org ckp ank ke2 ni ade sympthom "lain dr yg lain" sket. dunno why. heh. mcm saya pun sorng ye tinggi in the family... :P

    waaahh. jelesnya nad slalu byk post! saya tak sealu berpeluang.. haihh

    ReplyDelete
  5. milimilo:
    cumel eh? sebab dia wat muke cumel ahaha

    areknee:
    yup dia memang lain dr yg len :P

    alina:
    ehehe. tu nama dari skolah menengah lagi jadi nama tu dh lekat :P

    aura afzan:
    tapi adik sy sama tinggi je ngn sy :P

    ReplyDelete
  6. hahaha muke sepesen. mmg besenye anak ke-2 muke lain skit dr bradik lain2. kakak saye anak ke-2 mukenye mcm org india (ok r hindustan r bg can sket) ekekeke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails