Wednesday, April 08, 2009

Rumahku Syurgaku yang Hijau

Mari lihat rumahku yang dipenuhi kehijauan :D


Selamat datang ke rumah hijauku :)


Jemput duduk di kerusi besi hijau hehe


Ini porch. Pokok-pokok beratur ikut ketinggian ye. Haha


Bahagian tepi rumah


Bawang. Eh, tak hijau la haha


Ni kat belakang rumah. Pokok "Janggut Hantu", penah tengok? hihi


Ni pokok ape taktau haha tapi cam menarik


Garangnye bang. Kucing dari rumah Nenek


View dari belakang rumah. Rumah yang kelihatan di dalam gambar ialah rumah Nenek :D Itu adik bongsuku yang berbaju hijau juge :D



P/S: Gamba-gamba diambil sewaktu balik kampung bulan lepas :D

8 comments:

  1. hijau yg nyaman ghitewww.. n rumah pusaka nenek bakal kepunyaan nad nanti kan kannnns..

    ReplyDelete
  2. wah..indahnye pemandangan..bersih je rumah..kalo rumah mili, bersemak samun..huhu

    ReplyDelete
  3. wah!!
    cantik bangat!!
    leh tak nak pinjam umah tu?
    nak wat tempat honeymoon???
    hehehehe =p

    ReplyDelete
  4. 1st time singgah blog nad yg sugguh ceria ni..;)

    ReplyDelete
  5. Wow, chantiknya rumah..
    area belakang skkr gak ke mcm rumah dulu?
    lame dah x g besut, rindu la plak.hihihi

    ReplyDelete
  6. wah wah. sape yg rajin menanam tu.. ehehe. kenapa semua hijau2an? takde bunga2an ke.. hehe

    chatbox saya aritu nk edit knon2nya pastu tak ter upload sampai hari ni. mungkin nanti..? hehe

    ReplyDelete
  7. ni org kuat ijau nih hehehe..

    ReplyDelete
  8. en_me: hurm..xsure plak, en_me

    milimilo: home is where the heart is..se semak samun mana pun ia :)

    Akmar Anuar: eheheh bila tu Cik Kama nak wat honeymoon? :)

    fizahbari: thanks!! singgah la lagi yer hehe

    Habang: yup, dekat ngan kubur kg raja. mari2 gi besut :)

    aura afzan: ummi la tu, tp nadiah suke je ijau2, takyah kaler lain pun takpe haha

    i'll wait for it :)

    aghoo: hahah suke hati je main teka2 gitu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails