Wednesday, April 15, 2009

nadxoxo Ketika Kecil Part 2

Sebelum ni ku dah cerita masa ku bayi dan tak leh berjalan lagi. Kali ni nak cite pulak masa bile dah besar sikit :D


Yeay! Dah leh meniarap. Tapi tengok muka mcm dengan susah payah je ni. Haha


Umur masa ni ialah antara 6-8 bulan, baru nak belaja jalan lalala..


Sekali tengok macam garang, 2 kali tengok macam nak senyum. Aku pun tak paham apa kamu cuba buat wahai nadxoxo kecil! Hehe (tengok lengan mcm Malek Noor)


Lebih serius T_T (lihat kaki mcm 'gajah')


Wah! Rupe-rupenye seronok lah berlatih jalan! Dapat kuruskan badan! Wahahaha..




Sekian saja cerita dari budak kepala bulat. Haha. Sila klik sini untuk melihat nadxoxo Ketika Kecil Part 1 :D

11 comments:

  1. comeiiii gile cik nad ni time kecik2..rase nk cubit2 je..hehe..
    tp da besa..mane peginye tgn malek noor tu ye? hahaha

    ReplyDelete
  2. gambar last sekali tu comey glerr...
    comeyh dan garang lak tuh!
    hehe ;)

    ReplyDelete
  3. alahai comelnyeeeee...tembam2~~
    hik2~~ geram pulak...

    ReplyDelete
  4. waduh2..

    comell banget!

    kaki gajah?? hehe.nak jugak kan ber'gajah-gajah'.ngeee~ :PP

    ReplyDelete
  5. comel! heheh..kak, hilang dah ke tgn maleek noor itu? kekekek

    ReplyDelete
  6. apsal ko mcm laki r mase kecik...

    ReplyDelete
  7. Minatlah walker tu. Comey jer.. ke kalau aku ader pun nampak x comey walker tu. Pasal kite x comey...mcm kamu.

    ReplyDelete
  8. Shasherryza:memang gemokk kan? eee kalo nadiah jumpe dia pun sure rasa nak cubit2 gak dah la banyak isi. haha.

    ehem2 tangan malek noor masih ada cuma disimpan elok haha :P

    Akmar Anuar:hahah garang ke gamba last tu? hepi semacam je tengok :P

    [AiEn]:memang tombam dan bulatttt sampai besar hahaha

    .Anna.:hahahah tu lah, sememangnya senantiasa ada kaitan dengan gajah :P

    Aini Noraini:ehehehe thanks :)

    nadia-ady:tangan malek noor masih ade lagi cuma x tunjuk hahahaha

    ihsan_huhu:memang tepat skali. sbg lelaki ko mmg ckp stret to the point. org len x berani nk ckp. tp mmg betul, adik beradik aku yg pompuan masa kecik2 sume rupe cam laki

    YanDarwisy:kamu sangat comey ok, besar2 pun comey :)

    Cik Kmar:memang, sangat bulat, tembam, malek noor, dan sebagainye..hehe

    ReplyDelete
  9. aku mmg selamba.. so meh sini adik ko no 5 itu.

    hahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails