Thursday, April 23, 2009

Makhluk Tuhan Paling Comel Part 3

Ini ialah sambungan entri Makhluk Tuhan Paling Comel Part 2 :) Jangan malu-malu untuk melihat siri-siri yang lepas k :D


Kali ini ialah penampilan dari sepupuku dari sebelah Ummi ku.

Budak kicik ini ialah Aimi Syazwina yang berumur 3 tahun. Dia baru je dapat adik haritu. Hihi.

Gambar-gambar diambil ketika ku balik kampung bulan lepas :D


Muka Aimi ni sebijik macam Papa dia. Ish ish tak kasi can langsung kat Mama dia :P Nasib baik adik dia muka ada iras-iras Mama dia pulak. Ikut giliran ye. Haha.


Oops kurang pandai edit gambar hitam putih :P Perlu belajar lagi hihi


Suka bila dapat belon tapi muka terkesima tengok kamera lah pulak :P


Cekak rambut cilok adikku punya. Haha


Haa ni pegang-pegang bantal busuk ni tanda-tanda nak tido lah ni


Dah selamattttt haha :P

7 comments:

  1. arhhh..sngguh comel...gmbr tdo lg best~~ :P

    ReplyDelete
  2. salam ziarah... so cute... hehehe


    Adry @ http://www.adrysabry.com

    ReplyDelete
  3. tulusnya muka aimi tdo~ =D

    ReplyDelete
  4. memang makhluk tuhan ni comel... salam ziarah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails