Friday, March 20, 2009

My Bestfriend's Engagement

Masih ingatkah lagi pada entry ku yang ini tentang bestfriend ku?

Sekarang dia sudah setapak lagi ke hadapan setelah memegang gelaran tunangan seseorang :)

14/3/2009




























Kepada Ina dan Al-Hafiz, selamat melangkah ke gerbang perkahwinan Jun nanti :)

8 comments:

  1. OMG!nadiah.....syazwana ni...ina bertunang ngan al-hafiz ke..???????aaaaa...x tau pon dieorg tu couple......?????da lame ker?

    ReplyDelete
  2. waa...ramainya orang kawen n tunang sekarang..jeles neh..hahaha

    p/s: selamat bertunang kepada dia jugak.. =)

    ReplyDelete
  3. ni hafiz budak tengku mahmud ker? kalau tak silap dia satu klas ngan mariam..

    mariam pun dah bertunang kan..dengan almin

    ReplyDelete
  4. wana:
    hehe. ramai terkejut :P

    nadia-ady:
    musim la nadia :P tggu besfren nadia lak :D

    dema:
    bukan~ dia ialah schoolmate masa mrsmytb dan org setiu~

    yup, bape aribulan ek mariam n almin bertunang? heh. diorg ade ckp kat frenster

    ReplyDelete
  5. wah dh tunang pn ina ngn hafiz. mkn nasi minyak bnyk2 la set2 ytb pmr 2000 nmpk gayenye ujung thn ni.

    ReplyDelete
  6. da maju ye kwn2 aku..kim slm kat both of them ye nadiah..pndai main sorok2 budak2 ni bercinta..ni stat bertenet bile tu?suprising btul..hehehe..nice match..jenis2 skodeng time skolah dulu la ni..huhuhu....

    ReplyDelete
  7. bia betul....kak ina ngan al-hafiz? wah...terkejut ni..xbajet plak dorang berdua..ape ni..ramai nye org yng berpasangan ngan ex skoolmate...saya pon mahu..tp malang nye..xdapat..:(

    ReplyDelete
  8. Alu nadiah,.Baiya nih. T0l ke al-Hafiz yg dimaksudkan tu dak batch kite?..kalu t0l,nak wat riak terkejut nih.hihi..anyway,tahniah kat d0rang..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails