Saturday, March 28, 2009

Birthday celebration vs bergelap

Harini 28 Mac ialah birthday kawan saya.

Masuk harini, genaplah umurnya 25 tahun. (Psst..saya belum pun masuk 24 lagi hihi)

Jadi semalam kami iaitu kawan-kawannya yang baik hati pergi celebrate birthday dia awal sehari sebab kami ofismet, jadi biasanya tak dapat kumpul semua orang masa weekend.

So kami decide untuk celebrate kat Kenny Rogers kat Jusco Equine.

Lihatlah gambar-gambar kami yang manis ini :P


Cik Su dan Cik Emi, dua-dua single ye :D


Cik Ain bersama Cik Maria yang cuba buat aksi hot. Haha
Cik Ain masih single tapi katanya hatinya telah dicuri :P
Cik Maria pulak sama taraf dengan aku. Haha. Sila lihat cincin di jarinya :)


Cik Iqa, Cik Dejah, dan Cik Siti the birthday girl. Cik Iqa saje yang sudah berpunya di dalam gambar ini ye. Hehe


Dan last but not least, tuan punya blog yang boolat :P
Sila lihat muka Cik Dejah yang sangat excited ambik gambar dalam cermin. Haha


Jadi, di sini sekali lagi saya ingin mengucapkan..

Selamat Hari Lahir kepada Cik Siti yang comel! Sudah semestinya saya mendoakan semua yang baik-baik dan indah-indah buat Cik Siti. Saya harap persahabatan kita kekal berpanjangan, amin.. :)

Ailebiu Cik Siti!! :D


Jadi, adakah Cik Siti dan kawan-kawan semua bergelap pada jam 8:30 malam hingga 9:30 malam tadi? ;) Jika ya, tahniah! dan sila tepuk belakang bahu sendiri ya hehe :D

5 comments:

  1. ehehe. comel gambar paling bawah skali tuh! :D

    Nad, update from Ganu, tak supportive langsung! TERANG BENDERANG bandar ganu. haih..

    tp BEST sb ktorang kat umah mmg BERGELAP! tp kipas bukak and tv :P bole ke? hihihi

    ReplyDelete
  2. nad! lagi satu ting tong ni! hehe.
    last time saya ada register nuffnang ads tu. kut2 dpt side income (haha)

    tp xdot la post mcm yg they all suggest tu. nad punya mcm ok je.. ada tips? hehe

    ReplyDelete
  3. hepi besday wat cik siti yg chomeyyyy tewww..

    ReplyDelete
  4. hepi besday wat cik siti yg chomeyyyy tewww..

    ReplyDelete
  5. dapat!!!! tapi tutup lampu jer.ahahahahaa.. kipas + tv xleh tutup sbb wajib utk menahan kami dari keluar rumah... kih kih kih....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails