Tuesday, March 24, 2009

Babysitting

Hari Ahad lepas ada invader kat rumah aku.







Mereka ialah 2 orang ni:


Aisya - punya bibir Angelina Jolie dan air liur meleleh


Ameera - suka buat salah lepas tu buat-buat tak tahu


Isk.





P/S: Diorang ialah sepupu aku lah :P

6 comments:

  1. babysitting?
    waaa, cool tuh!
    akmar tak pernah babysit budak2 lagi.
    kalo pernah pon, sure jadi babysitter yang garang..muahahhaa (gelak setan)

    ReplyDelete
  2. wah wah wah. tercapai jugak hasrat cik nad nk jd babysitter! sempat tuuu lepas gian balik kg kejap. hehe

    ReplyDelete
  3. Yan biase dah jage budak time2 cuti semester dulu. haru biru dorang kerjakan aku.

    ReplyDelete
  4. Akmar Anuar:
    hehehe. garang pun perlu jugak. takut budak nakal sgt pulak kalo babysitter baik sgt ;)

    Aura Afzan:
    dh penah babysit dh seblom ni. tapi kali ni bukan kat kampung lah jan. kat umah sewa kat kajang ni je. makcik nadiah tu duk kat Damansara je pun :P

    YanDarwisy:
    haha. Yan pulak dikerjekan ek :P

    en_me:
    yup! comey comey comey!

    ReplyDelete
  5. wah wah...
    comel2...
    geramnyer~~
    ^_^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails