Saturday, February 07, 2009

Yang Orang Lain Tak Tahu?

Sudah di-tag oleh ex-classmate ku iaitu Encik Agho.

Tag: 10 perkara ttg diri kamu, yg org lain tak tau?

1. Bilangan adik beradik sepatutnya 10. Namun hanya 6 yang survive.
2. Pernah couple dengan 3 orang lelaki sebelum Encik Gajah.
3. Seorang yang ego dan degil.
4. Agak boros dalam berbelanja.
5. Suka berniaga sejak kecil.
6. Pernah mempunyai hobi mengumpul setem.
7. Bukan seorang yang cergas, selalu sakit sejak kecil.
8. Tak boleh bau wangi-wangian, nanti pening dan terasa loya.
9. Mempunyai sindrom stage fright yang tinggi yang diwarisi dari Abah.
10. Tak pernah simpan buah tangan dari majlis perkahwinan yang dihadiri, kecuali yang boleh dimakan.

Kalau boleh nak tag rakan-rakan blogger baru yang comel-comel iaitu:
1. Cik Nadia-Ady
2. Cik [Eclipse]
3. Cik Wani Ezryl
4. Cik Afzan Ranai




P/S: Dalam banyak-banyak ikan, ikan apa yang penipu?

6 comments:

  1. skrg semua org dah tahu~~ hehe.

    nak jawap teka-teki nih.
    "Dalam banyak-banyak ikan, ikan apa yang penipu?"
    penjual ikan.

    ReplyDelete
  2. (~_~)

    penjual ikan? huhu. apekah gajah...

    aku jawab: ikan apa yg penipu adalah jep - sebab jep raja penipu.

    errr jep seekor ikan kan? :P

    ReplyDelete
  3. huhu..nadia pun tak berapa nak simpan buah tgn majlis kawen ni. Mak je yg simpan. Buat pe nak simpan, kalau 'majlis sendiri' takpe la..mueeheheheh

    ReplyDelete
  4. oh ye sy mmg comel. tak syak lg.. bahaha

    ReplyDelete
  5. berniaga apa lah agak3nya yan XD degil itu nadiah kot =.=" haha

    ReplyDelete
  6. gajahchan:
    salah!! haha. suke ati jek ckp penjual ikan seorang penipu

    [re-arrange]:
    hahaha. dulu2 jep panggil aku ikan sbb mulut aku kecik mcm ikan. hu~

    nadia-ady:
    ehehe majlis sendiri belum tentu kak nad simpan ke tak. haha

    wani ezryl:
    saye tau anda comel~

    [Eclipse]:
    berniaga mcm2 masa kat skolah rendah dulu. pensel pun pernah jual gak. haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails