Saturday, February 28, 2009

Makhluk Tuhan Paling COMEL Part 1



Adawiyah
3 tahun















P/S: Hari ini kawan satu batch dan satu course ku dari UTP telah selamat diijabkabulkan dengan pasangannya yang juga coursemate ku jugak.

Untuk pengetahuan kamu semua, dalam course ku, ade 3 pasangan iaitu Che Mun & Paceek, Arina & Zulbo, dan aku & Encik Gajah.

Jadi antara ketiga-tiga pasangan ini, pasangan Che Mun & Paceek telah mendahului yang lain. Tahniah Puan Siti Munirah & Encik Zamani! Seronoknya! :D

Maaf aku tidak dapat hadir kenduri di Kedah, insyaAllah aku akan ke kenduri di sebelah Johor nanti, k!


Aku dan Che Mun sebelum Che Mun bergelar Puan :)



P/S lagi: Saman di dalam taman dalam entri semalam tu bukannya di dalam taman seperti yang ditulis oleh orang MP Sepang tu, tapi ialah di tepi jalan je dekat tepi company aku kat Cyberjaya, tapi di tepi tu memang ada pokok bunga raya la. Huhu. (Cyberjaya ada taman ke?)

Btw thanks Aniey. Nanti bila aku dah pegi MP Sepang, aku cerita lagi kat korang ye!

2 comments:

  1. kalau kat kajang.lehhh gi kaunter tingkat satu, kurangkan saman.x kan kat mps x de.heee mesti tertekan kan

    ReplyDelete
  2. [ nadia ]:
    stress! stress! haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails