Saturday, February 14, 2009

Kerana Semangkuk Bihun Tomyam..


Kerana semangkuk bihun tomyam, aku tak pegi kerja 2 hari
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku gastrik
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku dapat MC
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku kena makan ubat
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku berulang-alik ke tandas
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku rasa penat je
Kerana semangkuk bihun tomyam, aku rasa nak tido setiap masa

Awat salahkan bihun tomyam lak?
Aku yang gatal nak makan sebab dah lama tak makan (mengidam lah tu)
Adeh

Tapi kerana semangkuk bihum tomyam lah, aku tak payah gi kerja (yeay!)
Dan kerana semangkuk bihum tomyam lah, Encik Gajah temankan aku gi klinik :D
Dia bukan selalu ada kat sini
Kerana semangkuk bihum tomyam lah, benda kecik macam ni pun jadi besar
Kan?

;)

6 comments:

  1. dah kawin ke XD haha besh an, penat apa lah agaknya tu =.=" haha

    ReplyDelete
  2. kerana bihun tomyam kedai..
    len kali masak sndirik...
    hehehe :p

    ReplyDelete
  3. heheheh. Ok la tu dapat mc, semua. Susah tu nak dapat mc . Sakit sikit je (ye ke sakit sikit?ke sakit banyak?) hehehe

    ReplyDelete
  4. [ nadia ]:
    penat ulang-alik g tandas la..haha

    Akma:
    haha. terasa ar..haha

    nadia-ady:
    doktor tu baik. senang dapat mc. haha. hari dapat mc tu perut dh kurang sakit berbanding hari sebelumnya :D

    ReplyDelete
  5. siann diaa.. awk tu ada gastrik mana leh mkn pedas sgt..ish ish..

    tp ok apa dpt brsama en gajah. ada hikmah tuu ^^

    ReplyDelete
  6. hehe..

    baru masak tomyam ayam semalam
    sebab...blog nad nyer psal lah nie
    ngidam gak..

    :p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails