Tuesday, January 06, 2009

Kegilaan saya buat masa ini: Green Valley - Fun on the Farm

Ini ialah sebuah game yang saya gilai minggu lepas dan bermain di ofis ketika kerja tiada datang kepada saya. Setakat ini saya tiada kerja juga lagi untuk minggu ni tapi kemungkinan akan ada sebab sudah ada pembahagian tugas semalam sewaktu meeting.

Game ini sangat comel dari segi grafik dan bunyi-bunyiannya. Sangat recommended!

Cuma yang saya kurang gemar tentang game ini ialah kerana ia seperti tiada klimaks. Lebih kurang sama saja dari mula-mula bermain sehinggalah permainan ini habis the whole game. Namun begitu perasaan ini hanyalah kecil. Jadi bagi saya ia tetap sebuah game yang bes.

Tak ada gambar nak ditempek kat sini sebab tak boleh upload gambar dari ofis. Jadi sila lah google.

Marilah bermain sama! Dan lihat review atau download di sini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails