Saturday, November 08, 2008

Soalan

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

Benda? Hmmm..

#1 Rumah sebagai tempat tinggal


#2 Kereta untuk senang bergerak ke sana ke mari


#3 Uwang untuk membayar sewa rumah dan mengisi petrol kereta
#4 Pakaian untuk dipakai, menahan dari kesejukan dan kepanasan
#5 Makanan untuk dimakan sebagai menambah tenaga

2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?

# RM49 cardigan at wardroberehab.blogspot.com



3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?

# Pantai, macam indah je. Sebab ku memang suka kan pantai :)

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?

Rasa? Hmmm..

# Selagi kami saling mencintai satu sama lain
# Selagi dia tahan dengan perangai burukku
# Selagi aku tahan dengan perangai buruk dia
# Selagi Allah mahu jodoh kami kekal, insyaAllah kekal lah :)

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?

# Saya sedang menaip

6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?

# A&W Alamanda (aku rasa ramai yang dah lupakan A&W la)

7. Namakan buku terakhir yang anda beli?

# Buku final sem kat UTP

8. Apakah nama penuh anda?

# Nurul Nadiah ibn Salina

9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?

# Mak, ayah, bakal mak dan bapak mentua

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?

# Mak yang melahirkan saya?

11. Christina atau Britney?

# Kedua-duanya. Suara Christina ade power, lagu-lagu Britney sedap didengar dan selalu meletup.

12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?

# TIDAK. Mesin basuh yang basuhkan. Saya load pakaian ke dalam mesin basuh je.

13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?

#1 Tempat yang ada semua orang yang saya sayangi
#2 Tempat di mana ada kanak-kanak dan bayi-bayi

14. Pelukan atau ciuman?

# Dua-dua comel

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda

Pada saya, Cik Iqa ialah seorang yang..

#1 menguasai suasana
#2 sangat suka berkawan
#3 selalu bersemangat
#4 gila menari dan bowling
#5 mempunyai bf yang pandai berkata-kata manis

16. 8 perkara yang amat saya gilai

#1 Bayi dan kanak-kanak
#2 Lagu dan menyanyi
#3 Berada di depan komputer (surfing, main game, tengok anime)
#4 Drive laju-laju
#5 Shopping tapi alangkah baiknya jika shopping tidak memerlukan duit dan window shopping
#6 Berangan
#7 Perli dengan tujuan bergurau, buat lawak
#8 Buat mimik muka

......semua ni nak kene tunjuk bukti ke?

17. 8 buah buku yang paling terbaru di baca

# Setahun yang lepas, iaitu semua buku teks di sem akhir di universiti. Tak pasti cukup ke tak 8

18. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali

#1 Stay by Estrella
#2 Untitled by Maliq & d' Essentials
#3 Ayat-ayat Cinta by Rossa
#4 Tercipta Untukku by Ungu
#5 Puisi Cahaya Bulan by Nicholas Saputra ft. Eross & Okta
#6 semua lagu-lagu yang mengingatkan aku pada zaman prektikel kat Freescale tahun 2006

19. 8 perkara saya pelajari tahun lalu

# Err. Too many to list them down

20. Mangsa tag seterusnya

# Tak mau tag orang, nak jawab je

4 comments:

  1. apala rumah, kete, wang hinggit, pakaian, makanan.. kalo kesehatan tidak terjagerr.. uhuhu, me cakap tok diri me sendiri..

    ReplyDelete
  2. en_me: whoops..hehe..tu namanya 'benda', kalo kesihatan tu 'perkara' ;)

    ReplyDelete
  3. kenapa no 16 tu sama sebijik macam saya je..hehehe

    neway,kurang suka shoping sebab memerlukan duit.kalau tak,sakan la.pompuan mana tak suka shoping kan?

    drive laju2?.sy takde lesen lagi.kalau ada,harus la bawa laju2.advanture!ahaks!

    ReplyDelete
  4. nadia-ady: no 16 tu sama ek? mungkin org nama mcm kita ni lebey kurang je kot ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails