Monday, May 26, 2008

Majlis Kahwin, Majlis Tunang, dan Announcement~

Sabtu, 24 Mei 2008 - Ke majlis perkahwinan sepupu Encik Gaj di Shah Alam. Dilangsungkan di dewan MBSA Seksyen 11. Meriah..lagipun ada 2 pasang pengantin. Datuk Datin ramai gak yang datang. Aku pergi bukan sebagai sekadar seorang tetamu tetapi juga turut membantu menjadi penyambut tetamu di pintu masuk dewan.

Bersama Noi, sepupu Encik Gaj yang comel~


Tapi apa yang lebih menariknya, sesampainya aku kat sana, aku diperkenalkan kat semua sedare mara, makcik, pakcik, dan sepupu Encik Gaj. Hehe.. Ramai sangat. Almaklumlah, adik beradik emak Encik Gaj ada 13 orang.. Tu belum masuk sepupu sepapat lagi tuh. Ada yang dh berkeluarga dan ade yang kecik lagi kiut miut. Ada yang aku dh kenal dan ade yang baru je kenal masa tuh. Tapi diorang baik hati dan peramah. Jadi mudahla mesra ngan diorg walaupun pertama kali jumpa :)


Bersama Dina, adik si Noi yang comel gak :)


Ada yang nak amik gambar ngan aku, ada yang kasi lampu ijau kat kitorang, ada jugak yang menyakat aku. Hehe. Sebenarnya, tarikh pertunangan kami sudah ditetapkan pada 18 Ogos ini. Jadi waktu waktu mak Encik Gaj perkenalkan aku, dia cakap "Inila Nurul..bakal tunang Amir.." heheh.. Memang kene perkenalkan pun..sebab dalam family, kiranya next event adalah majlis tunang aku dan Encik Gaj :) Jadi untuk rakan-rakan yang masih belum tau lagi, lebey kurang 3 bulan lagi majlis pertunangan kitorg. InsyaAllah :)


Ahad, 25 Mei 2008 - Ke Majlis Pertunangan Chemun & Paceek di Sri Kembangan. Majlisnya dijadualkan bermula pada 2 petang, aku dan mak Encik Gaj tiba pada jam 2:10, naseb baik majlis lom start lagi. Hehe. Sampai2 je terus jumpa Chemun. Berseri2 wajahnya berbaju kebaya cream :) Setelah rombongan lelaki dr rumah depan tiba, bincang2, sarung cincin risik n tunang, makan, cabut~ hehe. Aku dan mak Encik Gaj balik awal sebab nak gi Rawang gi amik adik Encik Gaj kat SEPINTAR sebab dah stat cuti skolah. Kepada Encik Zamani dan Cik Siti Munirah, terima kasih kerana menjemput daku~ Tahniah atas pertunangan korang dan semoga selamat ke jinjang pelamin. Amin :)

Next time turn kami plak :P

5 comments:

  1. Nad..nnt jgn lupa jemput dy tau! =)

    ReplyDelete
  2. comel dan jeliter juger kamu.. ehehe

    ReplyDelete
  3. wahh..cik mun da tunang ke??
    nadiah juga selamat menjadi bakal tunang en.gaj (walaupon sy xkenal pon sape en.gaj itu =P)

    ReplyDelete
  4. kalo sapa2 yg pernah tgk citer horton (animasi)..mcm tuh la rupa en gaj tuh.hehe~

    ReplyDelete
  5. Dy: InsyaAllah, dy mesti dtg tau! x kat besut, kat bangi pon ok la..hehe

    en_me: comel mungkin betul, jelita tu tak kot..ahaha :P *perasan mode*
    btw, thanks for visiting my blog :)

    Cik Ah: Yup, Chemun da tunang dh ngn encik Zamani..hehe..encik gaj itu yang comel2 juger :P
    kamu sudah tentu sedang bergembira bersama suami terchenta kan? hehehe..besnye >.<

    Encik Gaj: Horton =! Encik Gaj

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails